Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
February 23, 2009
Image Size
2.2 MB
Resolution
2773×2011
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
430
Favourites
31 (who?)
Comments
28

Camera Data

Make
SONY
Model
DSC-H10
Shutter Speed
10/1000 second
Aperture
F/3.5
Focal Length
6 mm
ISO Speed
1000
Date Taken
Feb 23, 2009, 3:00:59 PM
×
.:midnight_dreams:. by zZToraZz .:midnight_dreams:. by zZToraZz
hope you like it!
<3
Add a Comment:
 
:iconneoncalavera:
NeonCalavera Featured By Owner Jan 3, 2010  Student General Artist
oh the drops are perfectly round, maybe are not drops of water, lovely work anyway =)
Reply
:iconzztorazz:
zZToraZz Featured By Owner Jan 3, 2010
nope, these are made of glass ;P
btw thank you :huggle:
Reply
:iconneoncalavera:
NeonCalavera Featured By Owner Jan 4, 2010  Student General Artist
i have imagined that =)
Reply
:icontillulu:
Tillulu Featured By Owner Aug 11, 2009  Hobbyist Photographer
This is amazing! I would love to favorite all of your pictures, but instead I just picked a few :P I'll probably be back though hehe :)
Reply
:iconzztorazz:
zZToraZz Featured By Owner Aug 11, 2009
thank you, feel free to come back whenever you want :D ;P
btw you like blue??
sorry that was random, but all the stuff you faved is blue :D
Reply
:icontillulu:
Tillulu Featured By Owner Aug 11, 2009  Hobbyist Photographer
It's my second favorite color, but I didn't even realize that I did that haha :D I guess I just like the positioning the best in all of those or something :D And yw I will! :D
Reply
:iconhallowraven:
hallowraven Featured By Owner Mar 16, 2009  Student Traditional Artist
sooo magical
Reply
:iconzztorazz:
zZToraZz Featured By Owner Mar 16, 2009
thank you :D
Reply
:iconalexwindmillxxviii:
AlexWindmillXXVIII Featured By Owner Feb 23, 2009
X'3 it so beautiful :3
Reply
:iconzztorazz:
zZToraZz Featured By Owner Feb 23, 2009
thank you alex ^-^
this photo makes me sleepy :)
Reply
:iconalexwindmillxxviii:
AlexWindmillXXVIII Featured By Owner Feb 23, 2009
my real name is Michele but you can call me that and the pick sooths me blue always does that sooooooo serene
Reply
:iconzztorazz:
zZToraZz Featured By Owner Feb 23, 2009
Michele... that`s cute <3
Reply
:iconalexwindmillxxviii:
AlexWindmillXXVIII Featured By Owner Feb 23, 2009
eh it pretty common were I come from ,did you know there two more girls that have the same name as me in my classroom but theirs is written with 2 l's and to make it all worse we have the same seconde name D:
Reply
:iconzztorazz:
zZToraZz Featured By Owner Feb 24, 2009
wait... you all three have the same last name or...
I`m sure that you can confuse people with your names, especially teachers ;P
btw i still think Michele is cute name
Reply
:iconalexwindmillxxviii:
AlexWindmillXXVIII Featured By Owner Feb 24, 2009
no we have the same second name I my country people have at least 4 names your first name (the one people commonly adress you)the second one (is optional,in my case Marie is my second name,in my country is used to complements your first one :D)and the last two are your parents first last name its pretty dificult to explain sometimes D:

Ps.whats your name :3
Reply
:iconzztorazz:
zZToraZz Featured By Owner Feb 24, 2009
that`s a lot of names... ;P
btw my name is Petra
Reply
(1 Reply)
:icono-o-o-o-o:
o-O-o-O-o Featured By Owner Feb 23, 2009
Yes I do! (:
Reply
:iconzztorazz:
zZToraZz Featured By Owner Feb 23, 2009
i`m glad you do ^_^
thank you for the fav :)
<3
Reply
:icono-o-o-o-o:
o-O-o-O-o Featured By Owner Feb 23, 2009
You're welcome. (:
Reply
Add a Comment: